Alla inlägg under november 2010

Av linda - 30 november 2010 16:18

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Jag tänkte försöka följa den här listan så bra det går. Enjoy!

Av linda - 28 november 2010 21:33

Och imorgon åker jag tillbaka till Kristinehamn. FY FAN! Jag vill inte..


Passar på att mysa med älskling, han och jag har precis bakat negerbollar.

Här får ni se hur duktig han är på att baka!


    

:(

Av linda - 27 november 2010 11:11

Då va praktiken över, så sjukt tråkigt! Jag har i alla fall haft en otroligt bra praktik och ser inte fram emot att åka upp och gå i skolan igen. Skönt att det bara är tre veckor.

Ikväll blir det middag hos mammas pojkvän eftersom att han fyller år. Det blir fint!


Och har dte inte gått över i min rygg tills imorgon täänker jag ringa sjukhuset och höra vad dem säger, äckligt va ont det gör!!


  

i love you.

Av linda - 26 november 2010 12:48

Vad ska jag ta mig till? Igår när jag kom hem ifrån praktiken och satte mig i sängen fick jag så sjukt ont i ryggen att jag knappt kan röra mig. Jag kunde inte gå på toa själv och jag kunde knappt sitta ner. I natt har jag inte sovit någonting eftersom jag har haft så ont. Jag trodde det skulle bli bättre idag men jag hade fel. Jag har så fruktansvärt ont. Jag har aldrig i mitt liv känt en sån smärta (jag vet att det kommer bli värre, under förlossning mm).


Min rygg tar död på mig.  

Av linda - 26 november 2010 11:32

   v. 26 (25+5)

<3

Av linda - 26 november 2010 11:13

Och gud va jag längtar. Som utomstående tror jag inte att man kan förstå denna längtan om man inte är mamma eller ska ha barn själv.

Men hur mycket jag än längtar så vill jag att han stannar där inne tills det är dags att komma ut på riktigt (fast han får gärna komma någon vecka eller två för tidigt!).  


Jag har jordens två finaste killar, en som ligger i min mage och väntar på att få komma ut och en som längtar lika mycket som mig efter killen i magen. Jag älskar er.

Av linda - 22 november 2010 13:33

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå och käka lunch med en av mina absoluta favoriter, Kajsa. Hon är en sån där otroligt fin vän man aldrig vill förlora.


  

Jag önskar att det fanns fler som du! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards